Biljettsläpp med outfit

Herregud, vad med folk vi har hjälpt idag. Vi måste ha slagit nåt slags rekord på antal konsertbokningar under en dag.
Väldigt roligt var det hursomhelst. Humöret har vi lyckats hålla på topp hela tiden.

Min brända kladdkaka gick iallafall åt, liksom Jenny-Bennys rawfoodbollar.

Dagens outfit hjälpte mig också att hålla humöret uppe:

Jag älskar den här tjejen med blingblingskor som dinglar så trevligt.

När jag kom hem tog jag ett härligt fotbad och filade fötterna.
Gjorde en riktigt urusel middag till mig själv; spagetti som jag glömde röra om i kastrullen och en klump av riven ost. Det var ta mej faen den tråkigaste middag jag gjort.
Tur att det fanns kladdkaka med grädde kvar från igår.

Ett videosamtal med Sofia gjorde mig varm i hjärtat.

En sån här bild bad jag henne ta. Min flicka!!!

//Najno


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback