Vandrar vidare i skogen

Dagen idag har bara innehållit njutning av livet. 
Två promenader med Taz och Cesare i skogen. 
Både vit-och blåsippor i samma glänta. 


På ett av ställena i lillskogen är det helt blått och väldans fint med sippor. 

Cesare mår lite bättre och kunde gå på alla fyra benen. 
Chili rullade runt i nån skit så efter första promenaden åkte hon i badkaret. 
Jäkla hund som vill rulla sig i äckel. 

Men hon är fin när hon är ren. 


Bästa vännerna!

Två filmer hanns också med idag, för städning hade jag gjort en sen kväll tidigare. Kunde alltså med gott samvete bara göra det jag ville. 
"The other woman" med Cameron Diaz. Okej amerikansk slapparfilm.
"I Kina käkar de hundar" med flera kända danska skådespelare. 
En superbra, skruvad, dansk actionkomedi. 
Just nu har jag ingen bra bok alls att läsa. 
Ska nog be mamma om ett boktips. 

Skulle vilja läsa den här: 


Nån som har den och vill låna ut den till mig???

//Najno



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback