Svisch, hopp och vår!

Idag drog vi iväg på lite olika ärenden och mellanlandade hos dottern och käkade lunch. 
Mysigt att kunna ses trots att hon jobbar. 


Mitt på dagen gick Chili och jag till närmaste hundgård och hoppade lite över stock och sten. 


Hon älskar de här stammarna som man kan flyga över. 


Hon är snabb och smidig!


Ja, hon flyger över stockarna. 


Har ju lovat leta fler vårtecken. Tussilago är ju garanterat ett av dem. 
Utan kamera har jag även sett hackspett, blåsippor och citronfjäril. Tror även jag hörde flugor häromdagen. 

Ett lästips:


Har länge gått och gluttat på tidskriften  Filter. Långa, välskrivna reportage och intervjuer. 
Mycket bra tidning som räcker länge. 

Nu ska jag nog boka ett möte:


Seriöst, är det nån som tror på det här?

//Najno

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback