När nån säger till en

Jag är himla glad, fick en så fin kommentar av en kund idag efter jag berättat om våra soppkonserter: 

- Det där presenterade du väldigt fint och trevligt. Du är verkligen rätt person på rätt plats. 
Jag blev så generad men efteråt alldeles varm i hjärtat. Tack kunden, du var också trevlig!

Dagen flöt sen fram i sakta mak men tillräckligt att göra för att jag skulle glömma bort att äta lunch. Vid 15-tiden kom jag på mig att vara lite hungrig. 
Beröm mättar tydligen. 
Besök av dotter, långa killen och voffis hjälpte också till att distrahera. 

Efter jobbet var jag riktigt trött men körde mig själv till yogan. 
Jag tänkte innan att:
- Jag ligger väl och vilar om jag inte orkar. 
Men Jenny fick med även mig på övningarna och det kändes riktigt bra. 
Stel är jag fortfarande men har man varit det större delen av sitt liv så får det ta sin tid att mjuka upp sig. 

Ringde Ove och beställde favvomat och vad stod på spisen när jag kom hem?
Jo:


Spagetti à la Ove!

En perfadag alltså. 

//Najno



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback