Det ska vi fira!

Igår när jag kom hem stod Ove, som vanligt och lagade mat. Kött och sallad har vi fastnat för igen. Jag lekte bartender och gjorde varsin Cosmopolitan, mycket sprit och lite lime och tranbär. 


Jag tog den här bilden sittande på vår pall i köket. 
Vad jag inte märkte var att dottern lagt en avocado där för att den skulle mogna. 


Jovisst var den mogen allt. 

Idag, lördag rustade vi oss för 40-årskalas ute på vackra Ekerö. 

Oves ena systerson (ja, han har massa såna också) firades. 
Massor med god mat och dricka, trevliga människor, snack med familjen och ett underbart hus. 
Det blev en riktigt fin dag. 


Fint att vakna till den här utsikten!

Kamera och mobil fick vila medan vi umgicks på riktigt. 

Vi kom hem sent och skjutsade Ove till nästa party. 
Soffi och jag blev natthungriga och köpte lite kinamat och mös med den tillsammans. 
En riktig familjedag med andra ord. 



Sorry, jag vet aldrig var kameraögat är så jag skelar och ser galen ut. Hm!

//Najno




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback