Att klippa till sig

Vare sig det är läkarbesök eller frisörbesök så blir jag lika nervös. 
Det är därför jag bara klipper mig en gång per år, för att jag måste.
Att dottern är frisör har hjälpt lite men hon och jag är just nu lite osynkade med varandra. Alltså inte osams, men vi är sällan hemma samtidigt. 

Visserligen har jag blivit klippt i örat en gång för länge sen men det är inte den händelsen som spökar. 


Rädd och ängslig med slitet hår. 

Bodilski har ju förut tipsat mig om frisör, och henne lånade jag. Nu går Bodilski på Talking heads i stan. 
Jag "lånade" därför hennes nye frisör idag och det gick ju hur bra som helst. 
Jag var så himla nöjd när jag kom därifrån. 
Tjoho!




Idag åt vi tårta, andra dagen på raken. 
Kollegan fyllde år och det firade vi glatt. 


Grattis Chatarina!


En ny sorts tårta som var bland det godaste jag ätit. Salt och mörk choklad är oslagbart. 

Myspys med Ove blev det senare ikväll och nu längtar jag efter min kanariefågel. I morgon kommer hon och långa killen hem. 

Jag gav mig själv en present till i morgon fredag. 
Jag ska vara ledig och INTE städa!!

Because I'm worth it. 

//Najno

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback