Tjall på linjen

Igår kväll började rösten svaja, men jag tänkte inte mer på det. 
I morse pratade jag inte med mig själv (inte högt iallafall) och därför kom det lite plötsligt när jag kom till jobbet och lät som en tonårspojke i målbrottet. 


Vi pysslade om oss med varmt honungsvatten. Vi har ju direktleverans av världens godaste honung som Bjuris gör på Lidingö. Satan i gatan, vad god den är. 
Det var nämligen inte bara jag som hade tjall i halsen. Tre av oss var halsontiga. 

Det gick ändå bra. Ikväll hade vi jazzartisten Gregory Porter och många ville se och höra honom. 



Bild lånad från Konserthusets hemsida. Tack!

Döm om min och andra kunders förvåning när denne man plötsligt står i min kassa och undrar var artistingången är. Jag hjälpte honom in i huset. 
Och jo, han hade mössan på sig. 
En mycket vänlig och cool man, Gregory Porter. 


Fina ballongpelare hade vi hos oss idag.  De pyntade foajén igår och fick fortsätta vara fina hos oss. Mycket trevligt!

Hade ambition att baka ikväll vid hemkomst. Men när man kommer hem 21 är inte bakning högst på listan. 
Jag knatar upp tidigare i morgon istället. 
Dottern fixar och fixar. Hon verkar ha ork, trots att hon jobbat sen 5 i morse. 

//Najno

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback