Städ-och hundstudie

Det började med att jag behövde vägglera för att fästa en grej på väggen. 
Den brukar ligga i skräplådan (ni har säkert också en sån, vi har flera) i köket. 
Lådan gick knappt att få ut så då ställde jag mig och städade ur den. Åh, vilken fröjd att kunna öppna och stänga den utan stopp. 
När jag skulle slänga lite skräp från lådan såg jag att skåpet under diskhon såg för sunkigt ut så då städade jag det. 

Sen skulle jag ta en kniv ur besticklådan  och man undrar ju hur mycket te- och brödsmulor det får vara i en besticklåda. Och hur kommer de dit?

Jaha, nu hade jag varit duktig men vad fan var det jag letade efter från början?
Jo, just ja, vägglera. Nej, jag hittade ingen sån. 


Nej, jag vill inte posera. 



Okej, jag ställer väl upp då. 


Nu måste jag ruska mig!


Hur länge ska jag ligga här i solnedgången?

//Najno

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback