Rapport från en balkong (vågar inte skriva ballen)

Jag använder gårdagens kort för det är exakt samma väder idag.  


Vi gillar att softa på ballen efter sol, bad och sen lunch. Och jag kan tala om att det går utmärkt att ta en GT i en kaffekopp om inga glas finns lediga. 

Vi har det så bra och bara njuter. Inga äventyr idag inte. Bara simmat i poolen och läst och slumrat under parasollet. 


Vi la en ansiktsmask för att tillföra fukt till huden. Funkar nämligen inte med GT. 



Huvudbryt ikväll blir att välja ut en mysig restaurang. Vi lyckades igår så det går nog bra idag också. 

I min nya iPad finns lite kul funktioner på kameran. Var tvungen att testa. 
Så här kommer jag se ut om några år. 





Eller förresten, jag ser ju redan ut så här. 

Tjing på er!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback