Lite moln, lite regn, lite av varje liksom

Som sagt, det var ett herrans väder igår. 

Så vi tillbringade förmiddagen i lobbyn, där vi bara relaxade, läste, kollade padda, lyssnade på musik och tog det lugnt. 


Efter en liten tupplur käkade vi lunch och skulle sen ner till havet och bada, men vi fastnade på balkongen och spelade kort och tog vår GT. 


Jag var så taggad på att vinna, men det gick åt skogen. 


Jag ska aldrig mer vara taggad på att vinna.

Efter fix och trix gick vi till den närmaste krogen bredvid vårt hotell. 


Vi åt en toppenmiddag och firade oss själva - igen!
Jag vet inte vilket intryck vi gjorde på servitören men när vi kom hem till hotellet hade jag en vänförfrågan på FB. 
Äh, han samlar nog på vänner. 


Kvällen avslutades, som vanligt i vår fina, trevliga bar med goda drinkar. 

Ove kör säkra kort, jag är lite mer wild and crazy. Testar nytt varje kväll. 
Här har de även flera goda alkoholfria drinkar, sånt gillar jag. 

Idag, (tisdag eller är det måndag?) är det jättevarmt och molnigt så vi tog en längre promenad på stranden. 
Usch, det är höga vågor idag också. Inget bad i hav, tack!

//Najno

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback