Jag är glad!

Nu vet jag varför bostadsmäklarna tjänar så mycket pengar. 
Jag trodde de åkte firmabil hela bunten. 


Inte alla tydligen. 

I morse gjorde jag saker och ting i helt fel ordning och kom därför osminkad till jobbet. 
Ja, ja det är ett i-landsproblem men det finns ju roligare saker att göra än att otrivas. 
Men som alltid på jobbet så ser man till att trivas. 
Idag blev det tårtkalas. Jag fyller ju år snart (50!, herregud vad mycket) och mina underbara arbetskamrater bjöd mig på favvotårtan från Vetekatten. 


Sante med guldflingor. Jamen hur god är inte den där tårtan. 
Tusen tack mina vänner!!!!

Nu blir det snart nytt äventyr, men jag börjar med en ledig dag i hemmets vrå. 
Här ska packas!!!

//Najno

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback