Hörni det är fredag

Fredagar är alltid trollerdag på centralen. Då kommer inrikes och utrikes turister med sina rullande väskor. 
Slår aldrig fel. 


Och eftersom jag nyligen själv "trollat" omkring i München och ingen blev arg, försökte jag hålla humöret uppe i morse. 

På nattpromenaden var det väldigt mörkt ute, men ute på fältet bredvid där vi bor var det full aktivitet. 


Om ni inte kan använda fantasin, så ska detta föreställa ett tivoli på avstånd. 


Mellan träden spelades det match i amerikansk fotboll. Arlanda Jets är bra tydligen. 


Och på den där planen spelades det hederlig "svensk" fotboll. Jag kände dock mest doften av grillade hamburgare mellan buskarna. 

Se, det var väl spännande. 

Missade tyvärr en middag med pappa men jag hade ju lovat att laga middagen ikväll. 
Sorry pappsen, vi får ta schnitzel en annan kväll. 

//Najno

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback