Hemma är fan bäst

Det var redan natt när vi klev på planet som skulle ta oss hem till Sverige. 


Vi landade 3.40, fem minuter tidigare än utsatt tid. Dottern kom till sitt jobb 4.30 och snacka om timing. Hon kom med bil och jackor, älskade unge. 

I trappen hemma hängde ett så fint hjärta som Sofia hjälpt mormor att göra till oss. 


Och i hallen stod en vas med de finaste rosorna. 


Efter några timmars sömn har vi idag packat upp, tvättat och gjort ärende hos optikern. Jag går ju sen en vecka tillbaka med mina terminalglasögon och varken huvud eller ögon mår särskilt bra av det. Är mest yr i bollen (mer än vanligt) hela tiden. 
På måndag är min optiker tillbaka (han fyller också 50 och är på resa) och då blir det nya glajjer. 


Hon har provat både min och Oves resväska OCH min ryggsäck. Härliga voffis!

Chili följer oss som ett plåster och vill vara nära mest hela tiden. 
Hon och jag hade en underbar eftermiddag i skogen där hon fick springa fritt och jaga äppelkart, som jag kastade hejvilt. 

I morgon fortsätter tvättandet...

//Najno



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback