Har du resfeber? Inte jag!

Jag har hittat botemedlet till min förskräckliga resfeber. 
Jag är inte ett dugg rädd för att flyga, det är bland det bästa jag vet. 
Nä, min resfeber handlar inte om flygning utan om att lämna hemmet! 

Jag har alltid ogillat att resa hemifrån, så långt tillbaka jag kan minnas. 
Ibland går det bra och ibland har jag ställt in resor. Dyrt har det blivit men nödvändigt har det varit, just då. 

Jag började för något år sen se ett mönster i mitt beteende och kunde då också se vad jag skulle göra åt saken. 
Om jag får en dag på mig att dra benen efter mig, packa i lugn och ro, så blir resfebern betydligt lindrigare. 
Så i fortsättningen kommer jag alltid att ta en dag ledigt innan jag reser långt. 

Jag är så glad att jag verkligen gjort något åt detta besvär som har varit mig övermäktigt ibland. 
Skönt är det också för familjen, som slipper en illamående, hysterisk och aggressiv person vid avresa. 


Fina blommorna vi fick i lördags. 

Nu är det dags för skönhetssömn!!!


//Najno

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback