Det ska vi fira!

Alltså, jag kunde ju valt en bättre dag att vakna med noll röst, huvudvärk och ont i kroppen. 
Men jag blev väckt av sång och present, min alldeles egna iPad Air. 


Tunn och fin med stor skärm så halvblinda jag kan se ordentligt. 

Mor o far kom först. Mamma hade gjort laxtårta, snittar och kräftrullar. Sofia fixade chokladmousse, pannacotta och tårta. Sen gjorde hon shots av färskpressad frukt, två olika sorter. 
Mor och far hjälpte även till med pyntning. 


Fint i trappen blev det också. 

Vid tretiden dundrade faktiskt hela familjen Westlund in med både barn och barnbarn. Några hade aldrig varit hos oss förr och det var så kul att kunna samla alla hos oss. 
Vi blev totalt 27 stycken. Två klev direkt av flyget från Turkiet och kom också. 


Fina, fina presenter fick vi också. 
Skojiga äventyr väntar nu bakom hörnet. 

Rösten och huvudet höll under kalaset och nu är det jag som går och sussar. 
I morgon väntar inga äventyr. 


The great family!
Alla vill inte vara med på bild och det respekteras. 

Tack familjen! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback