Tjejmiddag piggar alltid upp

Jäklar vad jag sov gott i morse. När Ove pussade på mig innan han gick vaknade jag och skrek:
- Jag har ju försovit mig!!!!
- Lugn, jag tar ut Chili, så gör dig bara i ordning. 
Missade dock mitt tåg med en minut, så det var ju bara att sätta sig och njuta av den krispiga luften. 


Frosten låg tät som dimma. 

Efter jobbet tänkte jag åka och köpa falukorv, för jag var sugen på det. Kom sen på att dottern och jag var ensamma ikväll och då passade jag på att bjuda henne på krogen istället. 


Gamla hederliga Kopparkitteln i Sigtuna. 

Det var helt underbart att få sitta och prata och äta en tvårätters med bästa ungen i världen. 




Vi blev kvar i 2,5 timme! 


Snygg toa hade de också med roliga detaljer. 



Vi fick med oss en doggybag, som kyparen erbjöd oss. Gissa om pappa Ove blev glad när han fick fin mat efter innebandyn. 

Nej, nu ska jag slagga, tänker fan inte försova mig i morgon. 

//Najno

Psst... Jag ringde körskolan och frågade om toaknappen. Om man trycker i mitten går den helt enkelt sönder. Vilken tur att jag tyglade Touretten. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback