Slut i rutan

"Åh, diskmedlet tog slut. Jamen då kastar vi ut flaskan från balkongen. Det känns ju helt naturligt."


Funnet på morgonens promenad runt gården. 

Nu har vi kommit in i ett riktigt gottis-stim på jobbet. Vi har haft go'fika varje dag i en veckas tid. 


Idag var det paj med vaniljsås. Hur trevligt som helst. 


Den första nya 50-lappen har nu även nått biljettkontoret. Nu har vi fått in alla de nya sedlarna. Kolla kollegans ring. Den är to die for. 


Kvällen avslutade jag genom att gå på kvällens konsert. Och nu kommer jag få skit för det här men jag gillade inte alls kvällens huvudnummer; Eliassons violinkonsert. Men världens bästa solist Janine Jansen var fantastisk. Och extranumret var underbart. 
Nä, jag försvann in i en bättre värld efter paus när Schuberts fjärde symfoni spelades. 

OBS! Fotat efter konserten. 

Tack alla kollegor i orkestern, ni är så bra. 

Ove och jag möttes på gården när vi kom hem sent samtidigt. Jag var ju på konsert och han var på innebandy i Uppsala. Så är det; vi har olika intressen men möts alltid ändå. 

//Najno


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback