Nagellack är min bästa vän - och jag kan se igen!

Jag fick finbesök idag på jobbet. Oves systerdotter kom och tittade förbi och hade present med till mig!


Alltså, glitter är precis vad jag behöver nu. Äntligen är mitt mastodontpass över och jag slipper ställa klockan i morgon bitti. 
Därför kan man blogga sent....

Vi har på jobbet pratat om det är ok att måla naglarna på offentlig plats. Det är INTE ok, tycker jag. 
Men jag kunde inte hålla mig ifrån glittret. Ett ringfinger fick vad det behövde. 


Sen gick det mycket lättare att jobba vidare på tionde dagen. Tack Gabbi!

Jag svischade hem till mamma för att hämta Chili. Tog med mig lite burgare och så blev det plötsligt en väldigt mysig mor-dotterkväll igen. Men ikväll fick jag vara dotter. Tack mamma!

Senare på kvällen blev jag drottning över fjärrkontrollen och "OITNB" blev mitt sällskap. 



Ser ni, mina nya vanliga progressiva glasögon har anlänt byggnaden. 
Nu slipper jag slira omkring med mina terminalglasögon, som jag bara ser skarpt på två meters håll. Fy, vad huvudet har fått anstränga sig i tre veckor. 

Nu ska vi, jag och ögonen alltså, slappna av på riktigt. 
Ska bara läsa lite först....

Natti natti
//Najno


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback