Köra brunch

Underbara sköna söndag!

Häromveckan fick jag en fråga av en kompis om jag visste nåt bra ställe att äta brunch i stan. Jag tipsade om Radisson Blu Waterfront vid centralen. Ja, jag tipsade om ett ställe jag inte själv varit på så idag åkte vi hela familjen för att testa stället. 


Att äta brunch och bara sitta och prata och äta små pytteportioner av god mat var riktigt trevligt.  
Jag saknade dock ägg och bacon och korvar och amerikanska pannkakor. Stort minus. 


Nudelsallad, Wallenbergare och fritata i miniatyr. 

Vi åkte hem två timmar senare och därefter övningskörde långa killen och jag. Han kommer ta körkort inom kort, det är jag säker på. 


Min bil är tydligen gjord av plast därbak eftersom magnetskylten inte fäste där. 
Då får man lösa det på annat sätt, som synes. 

//Najno




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback