Heja Folksam, Netflix och yoga

Det är helt otroligt. I måndags gick jag till min optiker och beställde nya glasögon och solglasögon. 


Han är en skitbra optiker men en sopa till fotograf. 

Samma dag (alltså måndag) ringde jag Folksam, mitt försäkringsbolag, och meddelade per telefon vad summan blev. 
Inga intyg eller kvitton behövdes för de såg att jag aldrig tidigare utnyttjat försäkringen. Allt sköttes av otroligt trevlig och tillmötesgående  kundservicepersonal. 

Idag, torsdag, fick jag pengarna från Folksam!


Så nu är jag ett steg närmare att se bättre. 

Ikväll blir det "Orange is the new black" för hela slanten. 
I skenet av mina fina Georg Jensen-ljus.



I veckan började jag på yoga och det var så himla skönt och roligt. Ledaren, Yoga-Jenny, och jag gick samma teaterklass för 30 år sen och har inte setts sen dess. 
Tänk hur vägar kan korsas i livet! 
Det ska bli så kul och se vart det här barkar med yogan. 

//Najno

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback