Födelsedag? Igen? Jajemensan!

Från djupet av mitt överfyllda hjärta:

Tack, mina fina, rara, snälla och helt underbara (arbets)kompisar för den översvallande uppvaktningen idag. 


Gäller att hålla tungan rätt i mun!

Vi har fika två gånger i månaden och jag tyckte jag prickade in min semester så att jag skulle "glömmas bort". Har lite svårt med uppvaktningar och har alltid avböjt de vid jämna födelsedagar. I det blå huset KAN man inte avböja och herregud vad glad jag är för det nu. 

Så många som kom till fikat och ännu fler som skramlat ihop till helt galet fina presenter. 

Georg Jensen, en masse!!! Och presentkort på Stadsteatern. Och fina blommor. 

Lika bra att erkänna, det var hur kul som helst och jag behövde ju inte gömma mig. 



Och så det som fick mig att gråta; mina närmaste kollegor vet hur mycket jag älskar Budapeststubbe så det var kronan på fikat idag. 


Än en gång, ett stort tack, och ett särskilt tack till chef-Lotta, som höll ett jättefint tal. 
Har så mycket adrenalin i kroppen att det är stört omöjligt att sova. 
Fina ni!

//Najno, 50 år och några dagar. 

Psst.... Jag ska tacka er personligt var och en. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback