Resumé av veckan som sprang

Oj, nu har visst hela veckan, åtminstone vardagarna gått och jag har helt glömt bort att blogga. Katastrof!

Jan Stenmark

Veckan har bestått av jobb, trötta morgnar, hundpromenader, besök på jobbet av kompisar och familj, yogakurs,  konsert med bästa orkestern Kungliga Fillan och sällskap med kompisen Knoll,


ett misslyckat men roligt försök med dottern att besöka invigningen av Mall of Scandinavia, racerturer med röda faran och lite annat. 

Snyggt på utsidan men in kom vi inte. 

Nu är det fredag och jag har lekt fyllechaffis. Det var också roligt. Blev nästan påverkad av ångorna i min bil. 

En helt ledig helg ligger framför mig. 
Hm, kanske ska baka, putsa fönster, rensa arbetsrummet, läsa ut min bok, kolla film, långpromenad med Chili.....

Åh, nu blev jag väldigt trött. 
Natti natti



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback