Tänka på nån annan

Ikväll går mina tankar till Cina D, som just mist sin far. Jag vet hur mycket dina föräldrar betyder för dig och hur du alltid talat gott om de båda.


Det blev en knasig dag annars. Jag har haft molande huvudvärk precis hela dagen men höll humöret uppe.

Kan ju aldrig hålla reda på om det är lågtrycket, högtrycket, hel- eller halvmåne som gör att huvudet dunkar så förbannat.
Men men ikväll ska det sovas tidigt så jag kommer upp till träning i morgon.


Jo nesbös bok. 
Nej, den är inte särskilt bra. Det är tredje (!) gången jag börjar om på denna bok.

Tack Soffi för att du köpte mat på vägen hem när inte jag orkade.

I morgon väntar nya kuligheter.

//Najno


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback