Jättegamla vänner och nya

I morse tröttnade jag på att ägna tid åt läsande av dålig bok så jag lämnade den till någon annan resande på Märstapendeln. 



Senare idag stod hela avskedskommitten på jobbet redo att vinka mig farväl när jag gick hem för dagen. 



Nä, förresten jag gick inte hem, jag skulle ju ut på kuligheter. 

Min kompis Knoll och min nya vän E-B har jag under våren hjälpt att boka biljetter till konserter. 
Som tack för hjälpen bjöd de mig på middag ikväll. 
Flott skulle det vara så vi gick på Miss Voon på Östermalm. 


Vi åt så himla god mat. 


Hummertacos, friterad tonfisk, torskrygg med rättika som förrätt. 


Havsabborre med jordärtskocka och glasnudlar med musslor. 

Satan i gatan så gott det var och snygg, ren toalett hade de också 



Efter middagen tog vi en promenad genom Humlegården och där stötte vi på Hjalmar Söderberg, vilken var en elak jävel, berättade Knoll. Vi ville iallafall fota oss med Hjalle. 


Men då kom vi på att Hjalmar inte ens var med på bilden. 


Så då klättrade vi på honom och allt blev bara knas. 

Tack tjejer för en jätterolig och trevlig kväll. Det gör vi igen. 

//Najno

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback