Grattis Valborg

I morse satte jag rekord i snoozning eller vad sägs om att ställa klockan på 6.45 och sen kliva upp vid 9-draget?

Efter jobbet drog jag hem och sen satte värsta logistiklösningen igång hos Fischer-Westlund. Dottern hämtade mamman vid tåget, åkte till systemet. Jag är så sällan där att jag gjorde fel när jag la flaskorna på bandet i kassan. 
- Flaskorna ska STÅ UPP, läxade kassörskan upp mig med. Hämtade upp mor och far, sladdade in på närbutiken för groggvirke, svischade in på Lyckostigen. 
Valborgsmiddag vankades med hedersgästerna. 
Ove lagade världens godaste oxfilé med klyftpotatis. 
En riktig familjemiddag med massor av mat, vin och sällskapsspel. 

Tack mor och far för att vi fick rå om er. 

Det var hur trevligt som helst och nu ska jag vara ledig i dagarna tre. 
Har massor med planer i skallen men ska försöka reda ut dem och göra en sak i taget. 

Glömde kameran under hela kvällen, så det kan bli. 

//Najno

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback