Grattis mor & far

Idag för exakt 50 år sen förlovade sig en 17-årig gravid Berit och 19-årig Tomas. 
I magen låg jag och väntade på att få komma ut till världen. 

Eftersom mor och far ofta gick på Grands veranda på den tiden tyckte jag det var passande att ge de ett presentkort på Grand för att fira sin 50-åriga förlovningsdag. 


Kalixlöjrom!!! Min favvo. 


Pappa har alltid vågat prova konstiga rätter: pilgrimsmusslor med eldslungade havskräftor. 


Mamma och jag har likadan smak: rimmad lax med dillstuvad potatis. Jag dör av avundsjuka. 


Och pappa tog rödingen! Ser så gott ut. 


Tack mina älskade föräldrar för att ni gav mig livet, trots att ni var så unga och vuxenvärlden emot er. 
Det gjorde ni jävligt bra. 

GRATTIS!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback