Gott och blandat

Igår morse när Ove och jag åkte från Rosersberg satt det en ringduva i toppen på den nu grönskande Rosersbjörken. 


Ett kärlekstecken! (Det är den svarta pricken i toppen)

Måste bara visa min nya nyckelring till min bilnyckel. 


Var inte så smart att låta nyckeln dingla när man tar kort. Suddigt blir det, men den matchar röda faran. 


Dagens höjdpunkt var telefonsamtalet från bästa Sus. Hon ville bjuda med mig på roligheter ikväll men jag var tvungen att tacka nej. Så synd! Hoppas du hade kul, Sus. 
Måste bara..... visa Sus och hennes familjs nya familjemedlem. 
Säg hej till Diesel. Jag dör av hundmys och önskar er lycka till med lillkillen. Honom kommer Chili att gilla. 


Ja, köpa hund är det bästa jag gjort. Har sagt det förr, säger det igen. 

Hysterisk dag på jobbet men med lite balettsteg och plieer gick allt som en dans. 
Häpp!

//Najno



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback