Avgång och ankomst på Arlanda

Idag var det min lyckodag. 

Sov tills jag vaknade, häpp!

Hämtade upp min faster Lilian som varit på fullmäktige i Väsby i två dagar och därefter åkte vi till Arlanda för att fika och snacka innan hon flög hem till Skåne. 
Hon bjöd på räkmacka med danskt rågbröd (bästa brödet) och sen pratade vi av oss i nästan två timmar på Sky City. 


Herregud, det ser ut som om jag kramar ihjäl henne. 
Det var väldigt kul att ses. 

Plötsligt när vi sitter där säger Lilian:

- Men vad har hänt? Varför är det så mycket folk och poliser här?

Jag kommer på att det nog måste vara Måns Zelmerlöw, som är på väg hem från Wien. 
Och vem ser jag på plattan om inte:


Insvept i en svensk flagga och med Christer Björkman först i ledet. 

Fick en filmsnutt med intåget i Sky City men kan inte lägga upp det på bloggen. Kommer på Fejjan. 

Han är ju så rar, pojken. Log mot alla och var glad och trevlig fast han nog säkert bara ville åka hem. 


Jag är nöjd iallafall och tycker det är kul att han vann. 


Fast roligast var ändå att träffa dig, Lilian och bara bubbla en stund med dig. 
Åkte hem och röjde lägenheten så nu kan veckan börja med städad lägenhet och tvättad tvätt. Visserligen är det säkert åtta maskiner kvar men ändå. 

Nu ska jag äta väldigt färskt godis, som jag fick av faster. 


//Najno

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback