Vimsan på kalas

Vimsan har varit i farten igen. 
Jag fick ett mail i morse:



Jag säger ju det. Jag har sån himla tur jämt och får nästan alltid tillbaka det jag glömt. 
Jag vet inte hur många sms jag fått från jobbet när jag är på väg hem: 
"-Du har glömt dina nycklar/din mobil. Vi låser in dem i kassaskåpet." 

Ska köpa en trisslott till den som tog hand om körkortet denna gång. Jag brukar göra det. 

Lördagen tillbringade jag ensam med Chili. Ungdomarna jobbade tidigt och Ove var i Uppsala med innebandyn. 
Svisch hit och dit, dammsugning, tvätt och disk togs om hand av mig. 
Jag älskar när jag får röja. Småplocka varje dag är INTE min grej. 

Eftersom vi senare på dagen skulle på kalas så fick även Chili bada. Man måste lukta gott när man går på kalas. 


Mysigt med hårtorken i pälsen. 

En av Oves systrar har i veckan fyllt jämna år. 
Och alla i familjen kom och firade henne!
Drygt 20 stycken var vi och fick härlig buffé och stans godaste chokladtårta. 
Och det var så kul att få träffa alla och alla småkusinerna leker så himla fint med varandra. 



Se, det var ett riktigt kalas!

Nu ser jag fram emot ytterligare en ledig dag denna helg. 

//Najno



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback