Vårkänslor i vinden

Efter en riktigt stärkande frulle, 



gjord av Ove tog jag mig ut på en längre promenad. 

I början av promenaden tyckte nog Chili att vi inte skulle gå så långt. 
Men ju längre vi gick desto piggare blev hon. 
Mot slutet var hon precis som när hon var valp. 
Helt galen med andra ord. 



Hur mycket kan man älska en vovve? 
Ända till himlen och tillbaka, precis som med sin dotter och man. 
Egentligen börjar jag känna av vårpirret (läs deppet) i kroppen på grund av ljuset men jag väljer att skita i det. 
Den här våren ska bli den bästa av vårar. 


Ledig helg satt perfekt den här veckan. 
Igår var det pyssel med hemmet som gällde med Mello som avslutning. 
Årets låtar har inte alls fallit mig i smaken men jag röstade på Måns för att jag gillar honom. 

Andra chansen hoppar jag nog över. Tänker göra nåt roligare då hoppas jag. 

Nä, nu laddar jag vidare för veckan som kommer. 
Ska upp med tuppfan i morgon. 

//Najno


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback