Fördel samlaren - fördel allt

För två jular sen fick jag en så himla bra foundation av Sofia. Den tog slut för några månader sen och jag har inte hittat den igen. 
Idag fick jag sms av henne där hon i sitt toalettskåp hittat en tub med just den krämen. 



Jo, när hon var liten så sparade hon till och med på de öppnade flärparna till adventskalendern. Så visst har jag en riktig samlare till dotter. Och idag gladdes jag åt det. 

Hon bjöd mig även på lunch idag. Det blev en supergod minisallad på Espresso House. 


Lax-och pastasallad i precis lagom storlek. 

På vägen hem körde jag till Arlanda och hämtade upp Soffi. 
Jag är så nöjd med min lysande mobilladdarsladd jag har i bilen. 


Har inte haft sönder den än. 

Och jag är ännu mer nöjd med mina fina ljushållare i koppar som jag införskaffat. 


Satan vad bra de passar i vardagsrummet. 

//Najno

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback