Vimsan letar runt

Ja, ni vet ju att jag glömmer saker och tappar bort grejer mest hela tiden. 
Men jag har för det mesta en känsla i kroppen att sakerna kommer att komma tillrätta. Ibland får jag till och med Saida-syner så att jag vet exakt var jag ska leta. 
I torsdags tappade jag mina terminalglasögon med fodral. Jag är nästan helt säker på att de lämnades kvar av mig på pendeltåget. 

Idag hängde Kats med mig till SL:s hittegodsavdelning  


De bor granne med chäfen. 

300 greker (satans autostavning) får de in VARJE DAG. 
Grejerna ligger i 90 dagar sen skänks de till läkarmissionen. Telefoner och datorer  destrueras dock eftersom det kan finnas personlig info på dem. 
Jodå, jag intervjuade killen som stod i disken. 
Mina glasögon fanns inte men jag ska gå tillbaka dit i slutet av veckan. 
Det kan nämligen dröja upp till 10 dagar innan de kommer till avdelningen. 

Ikväll tog Chili och jag en sen tur i skenet av fullmåne. 



Flygplan och måne på samma bild. Yeah!

Jag försökte ta lite fina bilder på Chili men hon ville fasiken inte posera ikväll. 


Tittade efter killar hela tiden. 



Det enda jag fick var blöta knän. 



Ove mötte oss på gräsplanen efter sin innebandyträning och Chili fick rusa fritt över planen. 

Se, det blev en bra avslutning på kvällen. 


//Najno

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback