Snyggaste sladden i stada

Idag hade vi planerat en utflykt, Ove och jag. 
Vi tänkte dra till Norrtälje och käka picknick. 
Som tur var kollade vi deras hemsida innan vi åkte och det skulle ju vara värsta jippot där med vägar avstängda och det ena med det andra.

Vi glodde på varandra och sen började vi hitta andra anledningar till att inte åka. 
Vädret, köerna, folkmassorna. 

Vi blev hemma och kollade film istället. 


Har ni inte sett "Kingsmen" med Colin Firth, se den. Den var mycket bra. 

Fick en liten present av Ove också. 


En väldigt snygg sladd. Herregud vad många snygga sladdar jag haft i mina dar. 

Lite röja hemmet hann jag också och veckotvätten är klar. 

Nyduschad i nya sängkläder, det är ljuvligt det. 

Det kanske blir utflykt i morgon, eller inte, vi får se vad vi har lust med. 

//Najno

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback