One ordinary day

Jaha, ni vet ju att jag tappat bort ett par glasögon på pendeltåget (går tillbaka till hittegodsavdelningen i morgon). 
Så idag hade jag tid hos Janne, min optiker. Det är så roligt med honom, vi skrattar alltid hysteriskt med varandra. 
Men han är en jävel på att hitta rätt bågar till mig. Jag ser ju så dåligt så han får vara min personal shopper när det gäller bågar. 
Det blev ett par Ralph Lauren (tror jag det var, jag är inte säker). 
Skitsnygga, bild kommer om drygt en vecka. 

I Rosersberg är björken så himla grön och fin. 


Och jag har fått en så fin ring av mor från deras Finlandsresa. 


Den krävde nymålade naglar så det var ju bara att göra det ikväll. 

Istället för långpromenad åkte Chili och jag till Arlanda och hämtade Soffi, som jobbade stängning. 
Kändes mysigt att vara ensam med dottern en stund, det sker inte så ofta nuförtiden. 


Hittade den här på nätet och den är väldigt mycket jag. 
Visserligen älskar jag ordning och reda, men jag har alltid prioriterat roligheter framför städning. 

//Najno

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback