Jodå, jag är bara lite ledig

Efter två dagars riktigt slappande (bara lite dammsugning, tvätt, hundvård, långpromenader och annat) så fick vi lite mer eld i arslet idag. 

Jag har fixat lite till midsommar, femkamp, gubbröra och Silviakaka. Och så förstås packning. 
Allt gjorde jag på en och samma gång, gick hur bra som helst. 


Och denna kaka är to die for:


Vit kärleksmums kallas den ibland. Var tvungen att "provsmaka" två bitar. 
Vad förvånade alla kommer att bli när jag serverar en naggad kaka till midsommar. 


Avslutar tredje semesterdagen med ytterligare en klassiker jag hittade i gömmorna härhemma. 
Lite Jane-Austen-känsla när man läser den. 


Och jag älskar det. Tänk en hel by där man bara dricker te ur vackra koppar och spelar spel på kvällarna. 
Tråkigt i längden men kul att drömma om. 

//Najno

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback