Höjdpunkter en onsdag

Just nu håller vi på och renoverar bland annat tak och fasad på Konserthuset. 
Den här bilden snodde jag från en kollegas FB. 

Utsikt från hennes arbetsrum


Tack Lena O, hoppas du inte tar illa upp. 

Inget jobb för Ove, som är höjdrädd. Räckte att visa honom bilden. 

Höjdpunkt idag var helt klart lunchdaten med Kakan Brakansson. 
En sushi och massor av snabbt prat under 30 minuter. Rekord!!!
Tack för att du kom förbi, kompis!

Åter ikväll tog Chili och jag en längre promenad. 
Precis när vi kliver ur porten börjar det ösregna i solskenet. Helmysko. 


Både ögonbryn och fransfärgen försvann i regnet. 



- Nä, jag gillar inte regn alls. Kom nu jag vill hem. 

På väg hem hittade jag årets första liljekonvaljer. 
Var bara tvungen att plocka en pytteliten  bukett. Jag vet att de är fridlysta, men va fan!


Det finns ingen doft som slår liljekonvaljer, tycker jag. 

Jomen det var väl allt. Nu hopp i bingen för fy satan vad trött jag var idag efter rajrajet Igår. 

//Najno

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback