Det är bara jag



Hej på er, här är jag!
Ser ni hur brun och fin jag är i ansiktet? Jag har köpt en ny brun-utan-sol-spray, som ska vara så himla bra. 
Får se i morgon om den håller vad den lovar. 
Beställde i maj på nätet och hämtade ut den på posten idag. Och det är helt mitt fel. 
Jag glömde nämligen att hämta den på utlämningsstället så den gick tillbaka. 
Typiskt mig! Men nu är den på Lycko, äntligen. 

Jag stod för matlagningen idag och jag är ju i vanliga fall otroligt måttlig med alkohol, men när jag lagar mat är det så mysigt med P1 på radion och ett glas kallt vitt vin. 


Köttfärssås och spagetti stod på menyn. 
Ove och jag kollade film och vill ni se nåt spännande kan jag rekommendera "Run all night" med Liam Neeson, Joel Kinnaman bland andra. 
Riktigt bra film! 
Sen har SVT glömt att sända sista avsnittet på "Frikänd", som vi följt, så det såg vi på SVTPlay istället. 
Vilka klantisar va va va?!


Den här kuliga nyckelringen köpte jag i Leksand. Typiskt Najno-humor. 

//Najno

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback