Att minnas två år tillbaka och familjeråd

Idag är det exakt två år sen Sofia tog studenten. 
En helt fantastisk dag!!!


Jag blir varje år lika barnsligt glad när jag ser studenter på gatan och när de åker flak. 

I morse blev jag till och med väckt av ett gäng som sjöng och tutade på väg till sitt utspring på Arlandagymnasiet. 
Härligt med glada människor!

En riktigt seg arbetsdag avslutades med en tur till hittegodset. De hade stängt. 

Hemma gjorde Ove och jag supergod kyckling med råstekt potatis och tzatziki. 


Hämtade Soffi även ikväll och sen hade vi familjemöte, där vi planerade midsommar, semester och andra roligheter. 
Mycket kul att se fram emot. 


//Najno


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback