Snabba puckar en fredag

Lyllos kollegan, som går på fem veckors semester idag. 
Det känns ändå bra att ha haft tidig semester. 

Fick ett härligt sms av dottern idag. 


Det är ett saltvattensprej som frissan sa att jag kunde använda istället för andra produkter som bara gör att jag får fett hår. 
Fint när man kan dela, tycker jag. 

Alltså, folk och massmedia klagar ju så mycket på sjukvården och dess väntetider. Nog har jag fått vänta allt men denna gång har de nog slagit rekord i snabbhet. 
I tisdags kväll var jag på akuten med proppen Orvar. Idag fredag fick jag kallelse till utredningen. 
Så nu är det bara att börja samla stämplar till ett nytt frikort för sjukvård. 

I helgen ska jag ta det lugnt, hm, får se om jag lyckas. 


Natti natti

//Najno


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback