En kvällsbetraktelse

Just nu känns det som om jag bara har sjuknyheter här på bloggen. 

Lite väl trist tycker jag själv. Men har man valt att skriva dagbok offentligt så får man bita i det sura äpplet. 



När man tittar på Facebook så verkar de flesta av vännerna ha semester just nu. 
Då kryllar det av grillbilder, solnedgångar och nu även blåbär och svamp. 
Ja, ja, jag äter också grillat, kollar solnedgångar och plockar blåbär till hunden. Hon är nämligen inte så noga med om nån har pissat på busken, men det är jag. 



I morgon gör vi ett test, hörni!

Klockan 14 på onsdag ska jag vara på Radiumhemmet, stället jag hatar och alltid är nervös inför, trots vanlig hudkoll. 
Om ni bara tänker en sekund på mig då med nån sorts medkänsla, så kan jag meddela i morgon om jag kände det. Karma ni vet! 

Tack på förhand, brukar jag inte säga men gör det nu ikväll. 

//Najno


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback