Berg- och dalbana - i känslor

Dagen började nervöst. Usch och fy för sjukhus, jag är så jävla trött på det. 
Tur att jag hade klippan i mitt liv med mig på dagens läkarbesök på Hemostascentrum, angående blodproppen. 
Proppen Orvar är helt återställd, skönt. 
Men nu börjar utredning varför jag fått den. 
Och eftersom min livsstil (vikt, alkoholintag, nikotin) inte har med detta att göra så tyckte läkaren att jag ska undersöka huden igen eftersom man vill utesluta att cancern har kommit tillbaka. 
Så Radiumhemmet nästa. 
Kan inte nån annan ta över den här skiten och göra det åt mig?
Jag betalar bra!!

Kom till jobbet och gjorde det jag skulle men tankarna har varit nån helt annanstans idag. 

Efter jobbet rusade jag hem till mor och far där mor bjöd på födelsedagsmiddag för Sofia. 
Hon och långa killen har varit i Göteborg över helgen och bott fint och bara myst på Liseberg bland mycket annat. 





Härligt att se dem båda igen. 

Middagen var fantastiskt, alla måndagar borde spenderas hos mor och far med middag. Tusen tack för att ni gjorde detta för oss. 

Sofia fick en provdocka i present då hon syr mycket kläder. Hon har haft det lite körigt med att prova på sig själv och ibland går det bra och ibland inte. 


Jodå, hon invigde den på en gång. Matbordet är åter belamrat med tyg och symaskin. Ordningen "återställd". 
Apropå tyger så har vi en massa tyger under pianot just nu. 
Ikväll bäddade Chili ner sig själv i ett mulle-mull-tyg. 


Det har gått långt när hon inte vill sova i vår säng. 

Som sagt, sorg och stor glädje på samma dag, jag är trött som fan nu. 

//Najno

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback