Undrar va' ska hända för skit ida'ra?!

De morgnar jag åker bil med Ove till Rosersberg brukar vi alltid börja med repliken ur filmen "Masjävlar". 
- Undrar va' ska hända för skit ida'ra?!

Och så skrattar vi! Samma procedur (replik) varje gång vi åker bil på morgonen. Det känns tryggt. 

Det hände inget skit idag, inte för min del. Istället fick jag ett antal hysteriska skrattanfall för jag var så trött och flamsig på eftermiddagen. 
Vi tränade i morse, Kats, Bodilski och jag. Jag kom lite senare och hann bara cykla 30 minuter och göra ett fåtal övningar. Good enough!



En av kollegorna äter ALLTID pannkakor på torsdagar. Hos oss äter vi det lite när som helst. Just idag sammanföll det med torsdag. Gott, men jag saknade grädden vi inte hade hemma. 

Sen har jag hamnat i Netflix-träsket. Långa killen har fixat så vi kan kolla serier på stora tvn. "Drop dead Diva" är den senaste i raden. 


Jag har en kompis, som också heter Nina. Hon har ett företag där hon gör diverse roliga saker. Jag har beställt en vetekudde till Ove. Fint uggletyg och unik text jag fick bestämma själv. 





Frupyssel, heter hennes företag. Tack, duktiga Nina. 

Nu ska Chili och jag gosa så nu säger vi godnatt!


//Najno

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback