Grattis med tårta och symaskin

Fortsättning på cliffhangern från igår. 
Skulle jag komma upp tidigt och åka och träna ensam, utan sällskap. 
Jajamensan!


Lite trött var jag allt men hoppade upp på cykeln med mina nyinköpta träningskläder från H&M. 
Knappt en timme körde jag och sen gick jag och jobbade med hjärnan programmerad att jag slutade 17 idag. 
När sen verkligheten och schemat talade om att jag jobbade till stängning, ja då gick luften ur mig och jag blev så trött, så trött. 

Men eftersom vi hade ett födelsedagsbarn att fira (grattis Kats) så var det ju bara att snabbt rycka upp sig och sjunga "Ja, må hon leva"


På eftermiddan skralade vi till tårta och njöt av Vetekattens "Sante". Choklad i olika former och ätbart guld på toppen. 


Att sen snälla chefen frågade om det dög med Wallenbergare till lunch gjorde inte dagen tröttare. 


Alltså, idag var den perfekt!!! 

Jag hann också med att köpa en symaskin på Panduro och kunde kånka hem den på tåget hem. 


Dottern har nu parkerat sig vid den och kommer nog att sitta vid den de kommande lediga dagarna. 

Själv ska jag jobba i morgon och det ska bli kul. Vi har nämligen tre (3!) konserter och en guidad visning. Det lär inte bli långtråkigt. 

//Najno

Kommentarer
Anonym säger:

Hej symaskinen du köpte från panduro funkade den bra? Är själv ute efter en att lägga upp gardiner och byxor samt sy kuddfodral tror du den passar mig? Är den lättsam?

Svar: Maskinen går varm och håller än.
najno.blogg.se

2015-09-07 | 11:16:23
Anonym säger:


Tack på förhand :)

2015-09-07 | 11:17:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback