En bättre dag än den sämre

Alltså, jag har verkligen lärt mig genom bloggen att det är helt okej att visa sig svag ibland. 
Så många läsare, så många kommentarer, meddelanden och tankar. 
Tack kära ni!

Undra på att livet går vidare och är rätt okej trots skit som händer. 
Alla har vi ju våra mindre bra dagar och det känns bra att veta att vi alla är lika där. 

Idag tog jag iallafall nya tag och fick träffa fröken N, violast i Kungliga Filharmonikerna och en god vän, som fyllde år i måndags. 
Stulen bild från hennes FB.  Så cool!

Jag bjöd på lunch och vi fick en rolig, pratig stund tillsammans. 
Tack fröken N för det, solen tittade faktiskt fram i regnet under vår lunch, tänkte du på det?

Lite rushigt innan konserten men jag hann ändå upp till konsertens huvudnummer; Tjajkovskijs pianokonsert nr 1. 
Jag är så jäkla känslig nu så tårarna rann och jag blev snorig. 
Efter konserten gjorde jag sällskap med min gamla vapendragare från ABF-tiden, Leena. Vi kallade varandra Knoll och Tott när vi jobbade ihop. 
Det var så roligt att ses igen efter så många år och samtalet ville aldrig ta slut på bussen hem. 

Och nu ikväll var jag också glad då Sofia köpt hårprodukter till mitt hängiga hår och skorviga hårbotten. 
Dessutom kom en tv-serie jag missat i repris "Line of duty". Den verkar helbra. 

Nu ska jag läsa sistet på Läckberg. Den har fått stryka på foten för Candy Crush. 


Del av söndagens kulturinköp. 

//Najno

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback