Det känns som hemma

Nu har vi varit borta i intet med noll internet. 
Det var rätt skönt att bara vara. 

Lite bilder från vår sköna mysresa till Siljansnäs stugby. 






Det var superfint väder i lördags och vi tog en skön promenad längs Siljanskanten i Leksand. 

Chili trivs så bra häruppe, precis som vi människor. 

Lördagens middag intogs på Bosporen, vårt stamställe i Leksand. Jag tror de bytt ägare och kock för stället var proppat med folk (vi brukar vara ensamma i februari), det var fräschare och maten var väldigt bra. 

Röding från Siljan med romsås!

Mello startade och bäst var - Sanna Nielsen, jag älskar henne!
Ingen av låtarna fastnade på mig. Molly Pettersson-Hammar var min favorit. 


Idag tog underbara Irene hand om oss alla tre Fischer-Westlund. 


Jag fattar inte att hon orkar ta hand om oss och ge oss massage, alla tre efter varandra. 
Jag brukar alltid börja gråta hos henne, men idag kändes det bara lugnt och varmt och skönt under massagen.
Jag har nog gått vidare med en del skit som satt i höger skulderblad förr. Så sa Irene och det lät klokt. 

Är ni uppe i Borlänge eller Leksand/Siljansnäs och vill ha den bästa massagen, hojta till så får ni numret till Irene. 

Dottern körde oss säkert hem och jag packade upp direkt efter hemkomst. Brukar aldrig hända. 
Resten av kvällen har vi glott på tv och lyssnat på skendräktig, gnällig hund. 
Det ska vi snabbt fixa nästa vecka. 

//Najno

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback