Tack och bock

Tack ni alla därute för glada tillrop och hållna tummar efter gårdagens sjukhusbesök. 
Jag blir alldeles varm när jag tänker på er. 
Jag kommer att återkomma när jag behöver positiv energi för svar på röntgen. Jag lovar, det funkade ju förra gången. 

Idag kände jag mig så mycket gladare och lättare i hjärtat, så i morse var jag mitt vanliga jag. 
Hur svårt kan det vara att läsa varningsskyltar?


"Utrymningsväg! Var vänlig blockera ej dörren.", står det på skylten. Pucko! (Och jo, hon läser en svensk bok, så hon kan både läsa och förstå)

Rolig, arbetsam dag sprang iväg som en antilop. 
På vägen hem fick jag stanna bilen vid järnvägsövergången. 



Lite sällskap med en häst i väntan på tåget. 
Bor vi på landet, eller?!

Ove och jag var ensamma ikväll och han bjöd på köttfärssås och spagetti. 
Så gott!


Massa parmesan och basilika!

En bra dag helt enkelt. 

//Najno




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback