Ledig utan resfeber

Idag kunde vi sova ut tills vi vaknade, Ove och jag. 
Vi tog ledigt idag eftersom vi åker till Munchen tidigt i morgon bitti. 
Eftersom vi bor där vi bor, 7 minuter från Arlanda, så passade vi på att växla pengar och checka in oss. 
Sådärja, då var det klart. 



Resfeber har jag inte alls längre utan känner bara stor förväntan och glädje att få åka med mannen i mitt liv. Vi har inte varit utomlands ensamma på 22 år. 
Då var vi i Malaysia och gjorde vår paradisresa. 
Vi hade tänkt gå på fotboll men det är helt utsålt så vi tar en titt på Allianz arena och sen njuter vi av staden istället. 


Så, nu har vi packat också. Klockan står på 5. Puh!!!

Psst... Jag kommer sakna Soffi, Lehandro och Chili. 

//Najno


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback