Att göra sånt man måste göra

I morse åkte Ove och jag till Löwenströmska sjukhuset för att jag skulle göra en datortomografi. 
Min cancerläkare tyckte jag skulle göra det för att utesluta att fucking cancer finns inuti kroppen. Allt detta för den satans proppen Orvar, jag fick i somras. 
Maskinen jag åkte in i var en riktig science fiction-apparat. 
Det gick bra och en helt underbar, pedagogisk, lugn och trevlig sköterska gjorde hela jobbet. 
Snacka om rätt person på rätt arbetsplats. 


Här har jag opererat blindtarm, fått missfall men framförallt - här har vi fött vårt barn. 

Åkte sen till jobbet och nu drar vi igång med kanske den bästa säsong vi haft. 
Helt galet massa bra konserter att vänta. 
Soffi och långa killen hämtade upp mig vid stationen och medan jag väntade tog jag en glass och njöt av en lågt stående sol. 


88:an forever!!!

Sen måste jag visa vad min galet givmilda dotter kom hem med igår. 


Två superfina skjortor från The Shirt Factory. Min favvoaffär. 
"En söndagspresent", som hon sa. 

Tack Sofia!


Finns inget skönare. 

//Najno

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback