Tillökning på jobbet

Idag fick den här lilla krabaten följa med till jobbet och göra sällskap med vår stora påskhare som chefen införskaffat för flera år sen. 


Han har stått så ensam och alla utom jag och Lennart tycker den ser läskig ut. 
Glömde fota dem tillsammans men gör det i morgon. 

Efter jobbet åkte Ove och jag och handlade till påskmiddagen vi ska ha hemma hos oss. 
Påsken är en nästan mer stressad helg för oss än julen. 
Den kommer liksom alltid så plötsligt och alla lediga dagarna är redan uppbokade. Visserligen med roliga saker men jag med mitt vårhumör känner en jäkla inre stress. 

Äsch, skit i det. För en gångs skull har jag förberett mig och är redo att fira påsk ordentligt. 

Onsdag kväll är ju min kväll med Greys anatomy och herregud vilken bra serie det är fortfarande. 
Och musiken, jag blir tokig så bra den alltid är. 

//Najno

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback