Fredagscocktail

Idag var det min lyckodag. 
Chefen köpte med sig risotto med scampi från sin lunchrestaurang. Jag blev så glad att jag fick finlunch så jag var tvungen att dricka kranvatten i glas med fot. 


I bilen i morse lyssnade jag på radion. De talade om skrock av olika slag och jag tänkte direkt på Kats på jobbet. 
Så här ser det alltid ut vid hennes arbetsplats. 


Jodå, nycklarna på golvet. De får ABSOLUT inte ligga på bordet! 


Sen är jag också så lycklig över att vår dotter ärvt min sorts humor. 
Glad blir man när man får en sån här bild messad till sig. 


Jo, bitsocker brukar vara på bit, Coop!

När vi var på restaurang med farmor i måndags fick vi en varsin glad Buddha av servitören. 
Här är vår familj:


Det blev vi glada för. 

Bildtävlingen är lite förlängd. 
Det är INTE - en badrumsmatta, heltäckningsmatta eller myrornas krig på tv. 
Vad är det?


//Najno

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback